Thursday, September 2, 2010

mencari earphone

10:03 PM


so memandangkan mara telah memasukkan duit ke dalam akaun aku so aku tidak boleh yeay (?) kerana duit aku bakal sengkek sesengkek-sengkeknya selepas ini. macam suffocated dengan CO2 dalam rumah bila takde duit di Russia nanti. well, at least bakal suffocation. anyway, kalau aku mau membeli tiket flight nanti aku harap bukan ime 20 september,owh ini bukan ada kena mengena dengan bufday lee, tapi, aku seriusshit tanak clash ngan bebudak junior yang bakal fly pada tarikh tersebut. TANAK OKEYH? geli geli. aku tanak nampak seperti seorang senior yang awkward. lagipun, aku taperlukan junior untuk menjadi jambu aku.

-.-"" jangan tanye aku kenapa term 'jambu'. dah tuh pekataan yang orang selalu gune. serius jambu dah la tak sedap.

aku tanak ada awkward moment macam:
junior: hai fly ke russia jugak kan?
aku: ye.
junior: universiti mane?
aku: bontotpad. atau pon volgo.
junior: ye ke? *excited* volgo tu camaner eh? truk tak? tempat tinggal camner eh? bla bla bla blaaaaaaa.
aku: FISH YOU ! :|

*imaginasi tak belah*

so apparently aku tak rase akan terjadi pun walaupun aku fly time hari tuh pun. sebaaaaaaaaaaaaaab, ingat aku ni hensem macam David Cullen (boleh jadi what, tak tengok hair style aku terkini lagi) tu ke? dan, (warning: takde kaitan) sekarang ni yakek yakeknya aku tak rasa sayu/sebak/dedak/sedih/wuahwuah/takut/trauma/gatal(?) bila aku mendengar lagu-lagu raya. yeay. macam lagu mamat-ku pohon restu ayah bonda, or aman shah- kepulangan anakmu. wah wah. adalah tidak sakit hati. so sekarang aku lagi memikirin apa yang aku harus lakukan so that orang di sana dengki dengan percutian free/seksa ini. fikir. fikir. fikir.

tanak ah nanti balik kena boo time buat kelas ganti. hish. hish. hish.

anyway, SIAPAKAH ENGKAU MANUSIA MANUSIA DI VOLGOGRAD YANG YANG MENSTALK BLOG AKU NI AHHH???? JANGAN TIPU DOH AKU NAMPAK KAT FEEDJIT AKU NI HA. CAKAP CEPAT. ADALAH TIDAK SELESA BILA BUDAK BONTOTPAD YANG BUKAK BLOG AKU, DIE MACAM DI ANALISA BLOG INI. TAK BEST DOH TAK LEH BUAT JAHAT DALAM BLOG NI LA.

THE POINT IS, NAK TAU SAPE YANG BUKAK BLOG NI DARI BONTOTPAD. ITU JER.

ni ha..tapaham aku. -.-""

*gila random aku berani nak attack orang bace ni*
*ni diari aku laaa*
*perlu recognition okeyh?*

p/s: BONTOTPAD= Volgograd. Tulisan dalam russia membolehkan kita manushia-manushia membacanya seperti BONTOTPAD. serius. =D



A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: