Monday, September 6, 2010

R&R | racist dan raya

11:25 AM
since sekarang dah ramai sangat yang mula memainkan elemen racist-racist dengan si Cina dengan si India, aku kapir kau, kau kapir aku, mak kau tak guna, bapak aku tak guna (?), okeyh aku exaggerate, but aku dah tak larat tengok mende mende ni. nak nak untuk video yang takde kaitan dengan racist racist pon, kene jugak maen racist kat sini. well, buat ape jadi racist WOI. kita malaysians la. cukuplah sekadar malaysia ni dah cukup aman.

basically aku nak cakap simple: aku hormat kau, kau hormat aku. taperlu la nak pertikaikan kontrak sosial tu ye? hormat ape yang kami dah bagi free-free, and orang hormat korang balik. well, kita hidup dalam kitaran biologi, well always saling memerlukan. well, i already saw many of non bumis that realy optimist about this. no need to be racist-racist la.



^^^^^^^^^^


macam dia ni

and die ni pon


well kite nak kemane jugak kan? i also made them my friends. well more than a FRIEND pon. my coach in badminton pon. well, they did not even that really hate us. but just dont make they hate us. thats all.




so, kita lihat pada lubang skodeng yang lebih besar. KEHARMONIAN. harmoni, macam nak buat suare nasyeed tuh la. well, aku fail bab nasyeed. but i tried. =). u know what is the best thing about raya ? we are all the same. kita pakai baju raya yang sama kaler, well selalunya satu kaler je. sume orang pakai cam tuh. mane ade..

"eh eh..ko pakai baju raya gucci eh?"

tapenah ade. tadi aku tengok scoreboard (one of rancangan sukan di tv3). tau korang tapenah tengok pon rancangan ni, since semua orang dah label tv3 racist, pencacai freemason, pembuat fitnah, ye laa semua benda tak kena, selagi MANUSIA DI MALAYSIA TAKPENAH TAU SUSAH. SERIUS KITA TAPENAH TAU SUSAH. SAME LA CAM AKU PON. tapayah nak tunding-tunding jari kan. so dalam rancangan tuh, ada la personaliti tv3 pon pegi beli belah pakaian anak and hubby die kat jalan TAR tuh. like, kita semua pon same, no matter kita ni kaye ke, famous ke, still, kita adalah manusia. bila raya, kita sama, kita kunjungi satu sama lain, maaf memaaf satu sama lain. cantik kan macam tuh?

jom pergi jalan TAR shopsssss ^.^. aku punya baju dalam luggage aku hari tuh dah burn hilang tadapat trace oleh ettihad. benci betoi. al halaq tu wal palaq. tak mencarut. it just tu je phrase bahasa arab yang aku tau. well, at least bunyi cam arab sikit. -.-"""

besau songkok pakcik woih

meriah, kat russia takde tiau!!!
ni time tak ramai. pogi skrg, ko pengsan takde oxygen.

we are one. one malaysia. respect others.

salam yakek yakek. bye2.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

Macam-macam kau tag dengan entri nih weyh. Haha.