Monday, May 18, 2009

hensem2 dan cun2 sekalian..ade permberitahuan di sini..

1:21 AM
aku dah observe dah beg uh...ini die jenis bag dan despkripsi die..

beg pertama
-kaler khaki tapi lagi pekat drpd contoh aku uh (sila rujuk artikel bawah)
-dijumpai di gurdian
-sangat cantik tapi simple
-kualiti bagus
-kain die cam plastic2 sket...
-sedap digalas...
HARGA : rm 13.48 SEN

beg kedua
-dijumapi di jusco sunway piramid
-ade dua pilihan warna aka design
-ade yang kaler biru berbelang2 dengan tona die (i mean ..putih, biru muda, biru tua)
-ade kaler hitam putih dengan design yang amat dhsyat...
-bagi aku, dua2 design amat cantik..tapi untuk kelembutan dan ke-striking-an design aku uh..memerlukan beg gelap..so aku rase cam hitam putih lagi sesuai...
-material die cam kaen beg recycle biase dengan jahitan yang kemas dan setiap jahitan kat tepi uh..dijahit sekali lagi dengan balutan plastik
-HARGA: RM 4.99

klu aku aku pilih beg kedua sbb..MURAH DAN BERGAYA..DAN SAVE KOS KORANG UNTUK PRINTING NANTI...btw..klu dah nak beg bergaye bleh jer bli mane sbb aku beli dulu material die..bru aku hantar g printing...

SO DECIDE2!!!!! ok???

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

2 yakek:

dzulhelmy said...

woit kentut.. taruk la follow blog tuh.. cena nak tgk updates blog ang..

btw, aku dpt jerman.. yahuu... c u thre..

Khadijah Iderus said...

ade je aku tgk. --.--''

seram aku nak gi gmi ada orang rabun ni.