Monday, July 27, 2009

inilah yang dimaksudkan dengan TEAM MEDICAL DRAGON...aku nak jadi cam die ni ahh

3:09 AM
tunggu team aku lak k???
asada..asada..walaaaa
nama hero die is Asada Ryutaro sensei. *sensei is not included*

seriushit aku respect r ngan die nih. macho and stylo. doc doc.

ASADA RYUTARO....

tapi kadang2 aku cam nak jadi anesthesist lak...cam Dr Arase yang berambut blonde uh. tu pun kire pakar gak. Asada nih die pakar jantung. specifically dalam transplantation. *kepada sesape yang otak bio die berkarat maybe akan mmbantu die sket kot*. tapi an. dalam banyak karakter nih, yang paling kene ngan aku is Ijyuuin (budak yg pakai spek and rambut belah tengah uh).

aku nak construct team aku gak ah cam nih.

jap.

team cicak panas.

bukan2. x sedap. cam restoran makan2 cicak plak.

team superstitious. lagi lar x edukasional *ade ke perkataan dalam kamus dewan?*

team medical phoenix
ermm....sedap seyh..yup..ini die..team phoenix...dahsyat2...

TEAM MEDICAL PHOENIX
deskripsi: terdiri daripada 7 ahli
speciality: cardiac
members
head of surgeon: aku r...
anesthesis: ?
first assistant: ?
second assistant: ?
third assistant: ?
nurse: ?
technician (aku xtau pename jadah keje nih) : ?

ade banyak lagi tempat kosong..sile2 kanlah klu nak apply..haha

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: