Wednesday, November 25, 2009

Adakah aku tersilap?

6:06 AM
Actually aku cam menyesal pon ade datang ke Russia. Bukan sini tak bagus ke ape ke, but, aku nak yang terbaik dengan datang ke sini, but sini seolah-olah melahir bakal doctor yang akan membunuh orang kot. or dalam bahasa lainnya "licence-to-kill doctor". Kesian tengok kawan-kawan aku and of course aku sekali la. Belajr penat-penat, score dalam spm ke exam ke, last-last lepas ke Russia which is expectation tidak melepasi. Memang la in term of belajar memang sennag kat sini (tak secara menyeluruh la) but, as a future doctor, adalah lumrah kita akan dibebankan dengan thesis, and assignment gila-gila, presentation. but kat sini?

haih. kat russia dikatakan melahirkan doctor yang incompetent. baynagkan laaa kitorang takkan egang mayat sampai ke sixth year. gile ke apeee?? as budak medik, mende uh cam wajib laa kan? so camner nak hadapi situasi cemas cam accident tengah jalan ke? mesti orang gelabah-gelabah dann tunding jari kat aku nanti kan? kalau aku nak jawab aku tak tau kot? takpun "Maaf laa encik, saya tak belajar semua menda nih.." AKU TAK NAK JADI CAMNIH.

okeyh. sekolah enam hari kat sini. belajar bab medik cam tak banyak sangat kot, siap ade sejarah russia lagi tuhh. BUAT APAAAA NAK BELAJAR SEJARAH RUSSIA???????

aku amek medik la.

itulah. sesetengah nasib kita memang payah nak ubah. aku harap berlaku magik. aku nak magik. seriusly. Tuhan je leh buat magik nih.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

3 yakek:

Shafinaz said...

sian gila pgm korang.korang gna pgm pe???pbl ke integrated learning?

Anonymous said...

wehh..
biar betul korg x pegang cadaver??

Unknown said...

seriusssslyyyyyyyyyyyy....

schafi: ape ko cakap nihh...tapaham....tapi learning yg vam sangat laen laa drpd malaysia..tak tau bagus kat mana..but still payah nak adapt

ilmiah: ade ade...tapi tengok jee laa..nak sentoh nak disect..dalam mimpi je laaa