Monday, November 16, 2009

satu persoalan utama yang semua students suka tanya kecuali NERD...

7:20 AM
soalan sampingan: ape point baca buku untuk fail?
actually ni laaa maen point aku...


salam satu malaysia, salam satu volgograd...

cam poyo lak aku cakap salam satu volgograd. so sekarang aku rase korang leh expect "apsal ttibe roon nak blogging selalu neyh?"-ok, mesti ade sebab-

mostly kalo korang tengok kau blogging is sebab aku sakit jiwa or aku rase nak lepas geram or sebab aku ade mende yang aku disagree but aku malas nak lepas depan2 orang uh so blog laaa jadi mangsa aku. but, kalo azie memang dua. and aku berbangga dengan adanya lee berkata padaku:

"bile beliiiiiiii D3000?? cis, x bgtau punnnn. dgr cite D3000 dah siap ade guide eh dalam die? cth cam tekan aperture nnt die bgtau aperture tu utk ape bla3?

perghhhhhh dah menjadi pemilik D3000 dohhhhhh. =D "

senang cakap aku sangat bangga walaupon burn duit aku camtuh je. okeyh. jangan cakap aku membazir ke ape ke, bapak kau yang bagi lesen nih, die cakap kalo dah bayar duit hostel ke ape ke, visa ke, baru leh beli camera dslr. actually aku plan nak beli iphone, sbb dah beli camera dslr, so iPhone, bye2. tu sdikit sebanyak la. so nih bukan motif aku nak berblogging. seriusly tak.

-motif die is kegeraman-

macam aku cakap laaa, cam dalam gambar laaa, chemist. so soalan utama (berdasarkan tajuk) kenapa mesti belajar mnde2 yang takde kaitan nih dalam hidup nih? kenapa tak ajar jeee terus mnde2 nak buat bangunan uh camner? kenapa? kenapa? kenapa? or kenapa je tak ajar jenis2 ubat, kenapa mesti ajar mnde2 camnih yang aku pikir time aku nak bagi ubat perluke aku pikir pasal thermodynamic nih? perluke pikir pasal osmosis?

*osmosis uh perlu laa, takkan ko nak inject suke2 hati ubat kat badan orang kan???*

okeyh aku kantoi disitu. actually ape aku belajar smue sekali is tujuan die untuk hafal dan score. takke bosan cam tuh? cuba ko belajar chemist untuk medik. i mean juz belajr mnde uh dan kaitan die mesti medic, baru best, nampak sikit application kan? nih aku belajar buta2 but tanampak ape.

-pikir kejap-

okeyh. aku type2 mnde nih aku baru peerasan satu mnde. aku laa tak tau nak relate mdne uh nagn medik. padahal ade je. but, still untuk thermodynimic uh, aku tak stuju. takde kaitan. suruh tauke minyak wangi boley laa die belajar mnde uh coz ikot prinsip le chatelier, die leh product banyak2 minyak wangi ciplak. kot.

ni la motif aku sbnarnye, LEPAS GERAM. tu jer. salam.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

2 yakek:

nabila. said...

nak camera tu!!!!!!!!!!! :( bila mau dapat ni? kat russia harga dslr lg murah mahal frm m'sia?

Unknown said...

hurm....cik nabila oii...dslr kat russia maybe cam mahal sikit kot...prefer lg beli kat malaysia..depends kot...ana cam tak tau sangat brpe harga die...

btw nih nabila mane satu nih?