Tuesday, December 29, 2009

???

7:44 AM
simbol senang untuk seseorang yg blur is "????" kan? senang kan? sumpah hari ni orang cakap aku blur nak mampus. kan semalam aku saket kepale, mulelah nak merepek jiwang tak tentu pasal. okeyh cam orang mabuk kat russia.

btw, pasal orang mabuk kat russia, sumpah aku rase nak lemang je orang russia yang mabuk2 neyh, sangat2 annoying gaban. ade la sekali tuuu, aku naek mashrut aka van laa, nak balik dari universiti nak ke asrama aku yg bernama hiroshima neyh. so dalam tuh mule2 cam aman laa..sekali ade sorang mamat mabuk ni ngan ,mmber die yg aku pn ta tau mabuk ke takk. time tuh aku baru dri persembhan tahun baru yg mencabulkan aku tu, so aku bawa la balik salah satu instrument music dikir barat. apeentah name die, cak lempong eh? yang ting3 tuu. tapi mini size je laa. sumpah time dalam tuu, die bising2 cakap ngan kawan die. DIE BAJET AKU TAPAHAM AMENDE HARAM LA DIE CAKAP...aku paham sikit2 okeyhhh...and bile die tengok aku pegang mnde tuu, die tanye "shto takoi??" mksudnye "amende neyh?"...aku jawab.."muzikalnii instrumen"..die bantaiu gelak kat aku..panasss je aku......ko ingat korang nyer baguss sangat ahh..dah la bosan takde cuture best cam kat malaysia..ttibe rase patritik laak aku..eheh.

kan annoying orang russia mabuk, cakap2 sorang2 pon penah aku jumpe. but skrg aku malas nak citer. eheh.

pasal post semalam tuu takde papae pon. kire cam aku pun mabuk gak kot(?). tadi time kelas russian language, agak blur laa. eheh. padahal actually aku buat2 blur, aku paham ape classmate aku bising2 and entah papelagi laaaa, but aku cammm..malass hari ni..aku malass nak layan karenah budak2 neyhh...aku nak matang okeyhh....tggu aku ade jmbg cam osama bin laden jee...but still aku tanak dada berbulu yg diminati aziera tuuu....hahahahha....

PADAN MUKE KO AZIE..AKU MEMANG SUKEEE BULII KO....

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

musafir_alam said...

hahaha.. ending yang mantap.. huahuahuaa