Monday, February 22, 2010

owh...kritikal duit aku nih.

8:35 AM
heh. actually semalam lagi, aku dok risau camner aku nak manage duit aku gila2 untuk 4 bulan dgn hanya 10000. gilaaala. 10000 ruble eh, bukan ringgit. aku tak risau la nak belanja ke ape ke, coz belanja tuh cam sikit je kot.


btw, tadi aku g mall kat volgo ni. like...OMMMMGGG gilalaa topman ada sale. ada sale ada sale. nak nak ada baju faveret aku tuh, yang takde kat malaysia ponn. gileelaahh. aku tengok harga weyh, aku tunduk jap. 809 ruble. hurmmm...lama aku pikir. aku try baju tuh, walaa cam cool je aku nak pakai time veSNA ni. huk huk. tapi tu ah, camner ngan saving aku an? camneerrr ni?? aku dilemma.

last2 kawan aku tarik aku keluar, cakap "TAK PAYAH>>>aku kesian kat ko!!". heh. kessian2 jugak, tapi kala baju camtuh dah abehhh, aku takkan maafkann koooo...tidakkkk sama sekali. huhuuuuu. aku nak sangat baju tuh. last2 aku cakap "jom keluar skrg sblum nafsu anjeng aku datang.

last2 aku belah. dalam bas aku pikirrr panjanggggggg je. panjang panjang. last2 dah nak sampai rumah, aku lega gilabapak. cam, fuuuh, selamat aku tak beli.

tak seriusly, patut x aku beli??

dia camner eh nak cakap. dia bukan cardigan, dia bukan jaket ke kot ke ape ke. dia just sarung kat badan macam tuh je, and die labuh la jugak. yang cam sale la. ada 3 helai cam tuh. warna cam coklat2 merak gitu. aduuuuuuuhh.

aku tau malam ni aku nightmare pasal baju tuh, serius.

hah. nak nak lagi nnti aku nak kene g game kat Kursk. Tempat ni bukan 3 kilometer eh drpd tmpat aku, entah pelusuk mane entah russia. 16 April nnti g. waduhhh lama tuhhhhh. and skali lagi, duit AKU. heh. aku g maen ping pong and badminton. which are mule2 cam tak nak g, tapi senior dah cam persuade2. kesian ah nak tolak. heh.

camner ni? kewangan aku nih. aku tau aku boleh survive. aku tau.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: