Monday, February 22, 2010

sekarang

12:56 PM
hari ni saja aku rasa aku post dah banyak kot.ni yang kali kedua rasanya. entah, kalau cuti aku rasa nak habeskan masa aku dengan blogging sebenarnya. ceh, pehal bhse aku skema teng ni? kalau aku blogging selalunya mesti ada mnde yang aku nak express, seriusly, memang ada menda aku nak express. bukan nak emo (kali ni la).

aku bosan sebenarnya lepas baca histology and gambar dia tak jelas plus gambar lak takleh nak copy, slideshow pon dia tak bagi so macam payahhlaa aku nak buat camna lagikan nak cari internet entah result merepek amende laaa dia keluar. ceit.

aku benci kau internet. aku nak facebook and blogging je. nasib baek. actually, selalunya perkara first yang aku bukak time kau on9 is blog aku, second bukak new tab and aku bukak facebook. pastu aku mati akal kejap nak bukak ape. pastu baru ingat nak bukak ym. cam takde tujuan je. heh.

skrg mmg aku dah takde tujuan.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: