Friday, February 12, 2010

its not too late for everyhting

9:56 AM
until the last breath of your life. aku in the mood okey hari ni. agak okeyh pon. but. all of sudden aku ada berita yang agak aku tak sedap hati. memang tak sedap hati. and aku cam sumthin aku kene buat. tapi aku taktau.

tiap2 masa aku tepikir, adakah aku sempat buat sumthin untuk ayah aku...untuk mak aku. aku terpikir.

itu kalau aku ditempat situ. dan SEKARANG kawan baek aku, kawan yang sangat baek dengan aku tengah dalam dilemma. ini maybe salah satu aku cuba tolong. kalau korang sembahyang ke, tolong la doakan hamba Allah ni, ibunya tengah sakit. tolonglah. tolong sangat2 la. aku merayu korang tolong doakan. moga Allah sembuhkan penyakit ibu dia. Sesungguhnya Allah itu Maha Mengasihani dan Maha Mengetahui. Amin

Amin Ya Rabbal Alamin

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: