Wednesday, February 10, 2010

terima kasih

7:24 AM
aku rasa sedih je sejak kebelakangan ni. even lepas pindah group pun. tapi, lepas post aku semalam, aku rasa lega sikit. nak ditambah lega lagi, ada commenter2 yang amat amat aku hargai, walaupun stalk aku, aku tak kenal pun sape die, tapi atas nasihat koranglah memberi satu hentaman mendalam dalam fikiran aku. sejenak berfikir apa yang berlaku. atas kewarasan, dan rasionalisme, tidak melibatkan perasaa. sebab atas setiap apa action aku selalunya melibatkan perasaan. hentaman tu macam wave yang dahsyat jugakla.

*DHUMMM*

"kenapa Allah takdirkan aku untuk amik jalan ni. Menampakkan seolah-olah segalanya merupakan kesilapan yang dibuat. Tapi, dimanakah hikmahnya?"

Ye, aku kena yakin dengan hikmah, berlandaskan qada' dan qadar. Ye hikmah. Itulah perkataan pengubat yang aku tunggu-tunggu selama ini. Aku perlu berdikari, aku kena menempuh dugaan yang Allah beri ni. Berat memang berat. Sakit memang sakit.

banyak pesanan-pesanan membina. Aku semakin recover, at least semakin. Dalam dugaan nak recover ni, aku harap, aku dapat settle secepat mungkin.

salam.

Terima Kasih korang.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: