Thursday, March 25, 2010

lullaby of my heart

2:42 PM
sekarang ape tuu...aldo2...ape entah organic chemistry niiiiii laaaaa gilaaaaaa laaaaa aku cam ni. kalau aku genius takpe laaa scorer 5 5 5 5 5 5 5 je semua. heh. payah la nak jadi perfect. prestasi aku tapenah maintain. bosan ah aku nak lima la.

takde kaitan ngan ape aku nak cakap pon. actually, pernah tak korang terpikir kalau2 lagu2 yang selalu korang mainkan dalam mp3 ke handphone ke (like me) cam ade kaitan ngan life korang, and otomatiknya mnde uh jadi lagu of the day korang. ade kan kan?

cam aku...erk. hari ni aku nak post pasal campuran2 lagu2 yang aku tau. yang aku selalu dengar la dalam mood2 sekrang ni.

linkin pank--> from the inside

" take everything from the inside...
and throw it all away,
coz im swear for the last time...
i wont put my trust in you, "



katy perry--> thinking of you

"coz when with him, i am thinking of you...
thinking of you, what you were do, "



linkin park--> new divide

" give me reason...to proof me wrong, to watch this memory clean..."



faizal tahir--> bencinta


see....semue lagu menjadi lullaby hidup aku sekrang ni. aku taktau la ape dah jadi kat aku. nak berubah dengan kononnya a 'new me' la kan. padahal, erk, more less the same je. but, aku optimis, never look back, try to be happy.

owh tadi kawan aku ada cakap kat aku ..."alaaa...ko kan sayang classmate ko...". aku confused. adakah ko sinis kat aku or something else. tapaham serious!

oih. cepat gila aku mennjadi tua. aku tak best gilelaaaa semakin2 tua ni. tak best ah. serius.
oih 12 55. kene tido. esok subuh habes pukul 5 50 pagi. mati aku, subuh dinasor kalau tak bangun. kena bangun. demi allah.

salam. baca al mulk.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: