Friday, March 26, 2010

untuk Khadijah aka Khaddy

1:22 PM




sori aku start ucapan bufday aku dengan gambar2 merepek. anyway first of all HAPPY BIRTHDAY AND ALL THE BEST KAT KO IN EVERYTHING YANG KO BUAT. Okeyh itu adalah ucapan intro yang bangang.

Here are my points actually. Walaupun malam ni aku dah post 2 post, disebabkan aku bukak fb dan mendapati hari ini (sebenarnya esok memandangkan aku kan lambat 5 jam dari korang), so aku nak post sumthin jugaklah untuk aku sebab ko adalah sumone untuk aku. btw, bufday ko adalah unofficially bufday gurl coz kat sini tak lagi tau tak sebab kat sini baru 11: 27 pm, lagi 33 minit lagi baru masuk 27 march. haha. but, happy bufday jugak.

See ko dah besar dah sekrang, dah 19 tahun dah umur ko. sumpah parent ko mesti bangge gile ngan ko sebab ada anak yang radikal active and peramah cam ko. eventhough dalam 19 tahun ko hidup, aku just masuk dalam kalendar hidup ko untuk 2 tahun lebih je, but it is more then enough i think for me to know you. ko tetap manusia yang baik yang pernah aku kenal. coz, aku tapenah dapat hadiah tau tak untuk bufday aku cam t shirt ke, tau tau dulu ko bagi kat aku t shirt sweater tuh, and aku sangat appreciate mnde tuh sangat. but ade jugak orang bagi hadiah kat aku lepas tuh, but ko paling early la sbb jumpe kat mrsm time uh sebab ada majlis kecemerlangan. haha. tapi sekrang ade lagi kat russia ni juz takleh pakai coz still sjuk2 gitu. mati aku kalau pakai. aku amat sangat appreciate ape ko bagi tuh. heh. actually tapenah ade orang sambut birthday aku dulu, start aku ngan kelas 509 dulu, korangla yang nak sambut bufday sekali. cam korang adalah antara perkara2 'first' hidup aku.

time dulu bosan2 tunggu waktu RC yang kadang2 tapenah nak ade, best je sembang ngan ko tunggu kat tingkat bawah bangunan tuh. haha. mengumpat la ape la. see, ko banyak jugak bantu aku menyelesaikan masalah aku since aku seorang yang bermasalah dan sangat miserable ngan emotion. and you know how to handle me. even time kad bank aku rosak ko still ade tanye aku pasal masalah aku. ko memang kawan baek. entah ape aku pernah tolong ko pun sangat. sori kalau aku ada buat salah ngan ko eh?

ko dah la genius fizik chemist bio and semua2 laa even though ko pernah nangis time beljar bio tajuk ovagenesis, last2 ko gak yang score -.-""

adabanyak aku nak tulis,since esok aku masih ade kelas (sob sob sob), terpaksa la aku stop dulu weyh. sori not much la sangat aku leh cakap, just kat blog jer, nak kasi hadiah jauh sangat, kunk nnti kau bagi hadiah pulak dah kire super belated menopause punye bufday dah. so, at least aku post this harap ko kre hadiah la eh? haha. thanxs kd for being my good friend.

last but not least, again, SELAMAT HARIJADI HAPPY BIRTHDAY, S DNEOM RAZHDENIA TEBYAAA!!!!!!!!!!!!!!

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: