Tuesday, March 30, 2010

well at least...

7:12 AM
finally aku boleh bernafas. aku tak terkira bersyukur menangis bersujud terima kasih kat Tuhan sebab ada orang tolong aku hari ni. cam, sori to say, it was unexpected for orang cam ko nak tolong aku. alhamdulillah tu dah lebih daripada cukup dah. juz aku kena beli mnde2 yang perlu cam praznoi bilet sudah. aku nak beli makanan, but sangat membazir.

aku tak harapkan apa apa untuk bufday aku nanti. aku harapkan aku ada KAWAN2 (caps lock mndakan yg btol2 aku rasa kawan) je nanti. heh. sori semlam pasal entri emo aku. aku tak berniat but aku dah tension sangat2.

aku rasa aku boleh survive even dgn jumlah amoun yg aku skrg sebab aku dah jumpa penyelesaian yang paling mudah sekrang .....

sebab msalah aku kalau bangun pagi aku tak sempat nak sarapan rushing itu ini, so aku decide aku nak sarapan+makan tengah hari hanya dengan gula. ye, air gula coz:

1. merangkumi H20 yang semamngnya mghilangkan dahaga
2. mengandungi glucose
3. duit aku tapakai langsung utk satu hari maybe juz 10 ruble untuk satu hari
4. sedap
5. aku jugak boleh tolong mmber aku yg dahaga, kalau derang tapau aku cakap "heh..tuh air gula laaa". kalau sggup minum la.

hafidz, you gotta be strong..air gula pun air gula laaa tiap2 hari, asalkan ko hidup, and studi.

and please jangan baca blog aku pastu buat muka F kat aku. aku tapenah jmput krang bace blog aku, nak bace, bacela. aku tak larang. but anything harm, aku blame ko.

skrg aku tgh brainstrom about sumthin. sumthin yang important untuk aku. camner nak settle bufday nnti utk jadi low cost eh?

hah. aku dah ade idea. maybe ak beli pirozhki kat orang la. cukup la tuuu. aku nak celebrate jugak heh. hurm, ikot calcualtion aku (ahli kelas ada 7 orang, so 7 hari tak beli pirozhki, dapat save 70 ruble untuk belnja derang2...). itu jimat. though aku tamampu nak uat apa2, kalau dah niat at least i try to make sumthin out of it.

kalau kat kursk nnti, aku rasa aku nak makan, aku dah plan dah, sblum bertolak aku nak beli makanan cam roti kering. urm, nak cicah ngan sardin la since sardin kan murah, beli satu tin dekat2 rm 2.50 so , tahan la kot untuk 2 hari perjalanan. air, heh, air masak tapisan. tiap masa aku melntak air tapisan tuh. tadi aku pergi stolovoi (kantin), haha, terkejut aku dalam dompet aku ade 10 ruble, mlompat aku, then aku g beliroti 7 ruble. Alhamdullilah, campur air gula, terasa kenyang.

btw untuk orang yang bantu aku tuh, mulanya aku berat nak terima, sbb i was expecting that mnde tuh cam surat tguran or what nak marah2 aku sebab mncarut, sbb mmg aku tak expect and from where ko dapat brita aku tgh sesak duit. but, thanxsss sangat2. walaupun skrg aku berhutang dengan ko, but, insya Allah aku try bayar nnti. secepat yang mungkin coz duit ko, ko mesti kena pakai jugak nnti. time aku dapat tadi aku rasa cam nak nangis. aku tak kira la kornag bagi aku 10 ruble, belanja aku mashrut pon dah lbey daripada cukup aku nak rasa korang lbeyh daripada skrdar kawan kepada aku. i mean cam kakak2 or abang2 aku dah. i mean, cara ko tolong akula aku rasa yang paling terhormat sekali. ya Allah, apalah sangat aku mampu balas kat hambaMu yang menolong aku ni. haih.

so long aku kene out dulu, coz paksu aku nak chat. aku kena study. at least try to study.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: