Saturday, April 24, 2010

mencari arti...

4:54 AM
owh, pain in the ass. pain in the ass. penah dengar tak pms sebab air? penah tak penah tak? ye. sekrang aku tengah PMS sekarang sbb AIR. bukan airr tuuulaaaaaa. air betul btol2 air. air H20 tu la. -.-""".

hari ni dan esok. satu hari takde air dowwhhh. how am i going to tutttttt, and tttuttttttttt, and also tutttttttttt kalau takde air. ahhhhh. mmg tuttttttt laaaaaaaaaa. the best part is, bukan kat asrama jeee, dua daerah kat volgograd ni jadi cam tuh. paaanasss aku. dah ah tgh panas skrg. best2 je tido time sejuk skrg agak hell la kalau nak tido. tp takpe, kesejukan iman (?) itu lebih penting. okeyh, yg aku mencarut dalam blog ni aphal iman amende nyeee. =.=""

dumbass la kau hafidz. -.-""

i mean, kalau 1 hari setengah takde air, likeeeeeeee, ye la kan, kalau timing korang tak kene, mnde2 privasi cam ni agak agak leceh laaaa. penah dengar kan cinta tuh ibarat "kentut yang ditahan", sekrang aku rasa ade lagi teruk daripada tuh.

shadap hafidz. jijik okeyh? kata Cupid.

tukar topik. but still aku nak cakap pasal air. owh, betapa aku tak bersyukur dengan sebelum ni aku ade air aku tapenah nak enjoy betol. mandi 5 kali sehari ke, studi dalam air ke, sebab kene hargai air tuh betapa emasnya air tuh. sekrang aku rindu kau. tamat sesi tazkirah. tapi, erk, aku takde la ade masalah dalam bab2 ni, but yg aku tension nye, bangun2 pagi ade je 'hiasan' kat mangkuk jamban. huhhhhhh. aku tau 'die' tuh desperate. heh. entah sape la yang buat. aku tanak pon g buang, but, kalau dah bau satu dunia, aku rasa cam nak suruh orang tuh makan balik. hahaha. okeyh, aku masih bercakap pasal bende ni.

semalam aku rasa sangat bosan, ye la kan, dah lepas test chemistry, rasa cam dah lepas STPM la (gelabah STPM pun aku tapenah tau subjek die amende), heh. so, (muka penuh kemuliaan), aku rasa aku nak kemas bilik aku la. i mean betul2 kemas, ubah2 susunan meja, susun balik semua file2 aku. owh, btw, perangai aku still same la cam kat langkawi dulu. yang korang tengok dulu memang ade "benteng' kat atas meja aku kan? sekrang, AKU AMEK MEDIK, dan pandai2 la korang baut ratio camner buku2 tuh atas meja aku. btw, even though aku ni agak terbiasa ngan habitat2 yang kurang kemas (in term of laki2 la, jangan nak banding 'kemas' pempuan ngan laki. heh), but, aku still ade limit. but once limit dah dicapai, aku menjadi high. bila aku high, aku mule nak mengemas tahap maksimum punya. so, semalam, aku dah high. anddd, aku kemas la tempat aku dekat 2 jam. start 2 pagi to 4 pagi. sempat la smbhyg subuh. dah ah subuh masuk pukul 3: 47 pagi, so hensem la aku nak smbhyg ke ape ke. but nak tahjud taboleh sbb aku tak tido. best actually mengemas, but, leceh, suka makan masa. once dah kemas, pergh, puas gila, rasa cam nak bagi berselerak balik. -.-"". but tapayah risau la, kemas2 aku, paling2 kemas aku pun, 4 hari maksimum nak tahan, then, teruk and teruk and terukker lg la. normal la. hidup bagaikan roda. and semalam aku mandi pun pakai air mineral (bersaiz tong minyak tuh) untuk mandi. heh. melepas 30 ruble aku. uhuhuhu.

hah, cakap pasal duit, insya-Allah, aku dapat kad aku yang sudah siap dan sedang dicourierkan ke sini dalam 2 minggu lagi la. harap2 aku dapat tahan la. but, takde hal la. its okay what saving. but, prinsip aku an, saving itu bodoh. serius bodoh. but yang smart saving is ko save save save save duit, then, in the end, ENJOYYYYY. jangan save buta. in 4 months saving, buat la MEGASHOPPING. serius. berbaloi2.

okeyh, blog aku dah jadi setan untuk orang yang bernafsu anjing.

okeyh. aku nak kene g dulu. salam.

p/s: aku tau post ni takde kaitan ngan tajuk. cari la sendiri 'arti' tuh ye?

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

fearixers said...

haha mcm2 ar ko roon... takper, aku tau ko mesti x ade masalah ar ... kitaorg Insya Allah akan sentiasa mendoakan kejayaan kita bersama.( bapak, skema lak ayat aku??) hmm,.. bila la hg nk balik mai, lama x sembang face 2 face ngan member2 dow... anyway :-) senyum la roon, serious dapat pahal.. k gua chow dulu, can't wait yur next blog..

P/S: aku dh jumpa "arti" yg ko maksudkan..