Saturday, May 22, 2010

merancang masa depan

6:48 AM
punyalah sekarang aku dah tak active berblogging. sebab apa? aku tak tau. tapi mmg boleh jugaklah nak diistilahkan sebagai "blogging time ada masalah". tapi sekrang actually aku blogging takde masalah pon. aku rasa kad aku lagi seminggu insya-Allah datang. aku nak kene beli tiket flight dari sini ke volgo. shit. papepon aku tunggu masa je nak balik.

owh ye...

sudah menjadi sindrom kan sekarang, aku tengok banyak jeeee orang kemaruk 'like' mnde2 cam "yes, i respect my enemies, i show my middle finger to show respect to them". erk, aku rasa ad sorang je mmber aku kemaruk like2 ni. haha. tapi cool gak dowh. and, tadi, like ******* aku terkenang memories aku kat mrsm dulu, yg g seterika MILO uh, pastu die jadi keras, pastu2, makan dengan muka sedap ala2 candy milo yang supa dupa delicious. and aku agak terkejut sebenarnya bila aku tengok lee like mnde tuh. sbb, setahu aku la, pempuan tak buat kot mnde2 ni. jgn gtau aku yg lee sbnrnye special case of prmpuan2 dalam malaysia ni. -.-""". seronok dowh buat mnde uh. and aku tadpat nak recall sape yg ajar aku buat mnde uh. seingat aku, yang ajar aku uat mnd euh, kawan sekepala hotak aku dulu, nama dia Tengku Amirul Bin Tengku Yunik. Ade la dia ni sikit2 bloodline kesultanan kedah tuh. but, one thing yang pelik la, mana hilang sahabat baik aku ni? rumah dia dulu pun aku tapenah pegi. dia ni agak mengintroduce aku dulu2 lagi, bahwa life ni bukan sekadar 'ko' and 'buku'. menurut dia la, sumtime kita jangan amek serius sangat pasal life ni. owh btw, muka aku mmg nampak serius dowh, and to be shitly honest, aku sgt berani dalam internet or anything di belakang2, termasuk becakap dalam telefon; as a mattter a fact aku penakut sebenarnya bila depan2. FYI, bukan sebab aku penakut untuk cakap, bukan eh sebab tuh, tapi sebab aku senang cuak bila aku berhadapan dengan expression orang, and sangat senang terganggu dengan expression muka orang terhadap aku. tapi, tu la, bila aku melwan hukum alam ni, biophyisiologically, aku rasa sangat neves, tak tau kenapa, and TELINGA2 aku mula menjadi MERAH. merahhhhhhh sangat.

owh ini adalah antara punca telinga aku merah:
1) dimalukan
2) buat mnde tak sengaja, pastu orang usha pelik, cube nak cover muka but, fail sbb TELINGA MERAH NI LA...
3)cuaca tengah panas
4) cuaca tengah extremely sejuk
5) menahan kemarahan
6) sensory organ tentang ade mnde yg aku benci sedg datang kepada aku (?)
7) reaksi menyesal selepas buat satu keputusan bodoh. *instantly je*
8) neves tegedik complex

itulah hakikatnya. okeyh, this is a bit 'medic' but please DONT try this at ROOM or TOILET. tadi aku belajar histology. tajuknya "Tissue of the Heart and Cardiovascular System". among all of his explanation, there was one thing that i remember the most. anamorphosis *if im not mistaken*. okeyh, a brief introduction of your body and ass (ass salah satu pasrt of body, so kire body la jugak please, aku doc yg wtf). so every artery yang korang ade dalam badan ni sbnrnye bukan terdiri daripada satu arteri sahaje okeyh? die sebernarnya ada 'shortcut' la jugak dalam highway artery korang. so, dalam badan kita ada banyak la jugak mnde ni. and, fungsi die? okeyh, kalau jantung korang terpaksa pump banyak blood time korang rasa sangaaaaaaaaaat panas (cuaca i mean), time vasodilation berlaku dalam arteri korang, darah tuh akan dialirkan dengan cepat. so camner nak cepat dalam keadaan kelajuan darah yang tinggi? jawapannya: anamorphosis ni la. so itu saja kot nak share bab2 medik2 ni. but, misterinya, ape kesnya telinga aku?

fikirkanlah....



A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: