Wednesday, May 19, 2010

lama tak berblogging...ko buat ape ah?

8:11 AM
setelah sekian la aku tak berblogging, entah berapa lama entah, aku tanak kira dan aku malas nak kira. nak ikot ade je mnde aku nak emo, tapi entah, malas la pulak nak emo. sebab aku pikir nak balik. actually nak blogging memerlukan ilham. bukan setakat ilham, tapi ilham baru, asyek2 emoooo je, cam boring. nak tulis sajak, ingat aku jiwang a samad said aku nak tulis tiap2 hari sajak. so aku tak tau la nak tulis apa pun.

sampai hari ni dan sekarang pun.

actuallly aku nak kongsi sumthin, aku dah jatuh cinta kat li-ning. dia lah awek aku baru. fuh. dah la bukan2 calang2 nak dapat an.

tak tau google sekarang!

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: