Saturday, July 17, 2010

macam bangang

10:50 AM
okeyh ini tajuk emo. tak emo pon. tajuk je emo. actually aku la bangang tuh. aku dah bukak blogger.com dah berape kali ntah. tak larat weyhhh weyhh. bukak and reaksi macam "......" then, "nak tulis ape". okeyh pasal citer kat greece OMG sangat banyak okeyh nak citer sebab tergendala, sebab ade hal (ngan awek greece) sebab ade WC, so, blog still is the last. macam biase ah, aku tulis blog kebanyakannya time emo.

fine alasan aku tak diterima.

btw, macam la ade orang bace blog aku. pssttttt.

urm. anyway, aku nak tulis ape eh? sangat banyak aku nak tulis. aku bahagi2 la.

1. berat badan
balik2 antara perkara yang paling aku nak tau is berat badan aku. hurm. orang cakap selalunya naik. tak bagi bagi aku. TIDAK SAMA SEKALI. berat aku adelah turun tabanyak dalam 7kg gitu turun.l supposely banyak okeyh nak turun. tapi sejak dapat kad aritu naik la 3 kilo kot. serius semua cakap aku kurus

2. kulit hitam
ye aku melanciong kat greece abeh aku kene sunburn main2 kat pulau. usha awek sepanyol yang cun weyt weyt hidung berdarah dowh. okeyh. sebenarnya aku tadapat usha pon. sebab aku malu. kan aku pemalu. korang tak rase aku pemalu ke?

fine. mane aziera, kd and leee ni semua tak on9 ke aku tapaham betul la weyh weyh. merajuk ke korang?

tunggu video aku pasal yang laen.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

x de gambar dkt athens ke...