Monday, December 28, 2009

selepas satu nafas....

10:32 AM
aku kena cakap alhamdulillah. sebab aku dah abeh colloq yang scary tuh. behind the exam...ehem2 dah terjadi. dan sekrang aku tengah sakit kepala. but still nak blogging coz amat annoying punya pasal la kan sebab kalo dah abeh mnde2 berat aku rase nak on9 nak tu nak ni...ala cam korang2 gak abeh spm nak tuh nak nih..tapi yg buat ciput je kot. especially yg cakap nak g kelas agama. (erk ade ke?)

sumpah perasaan gelabah time amek colloq tadi. sangat annoying punya gelabah. first gelabah bila aku start pagi tadi. awal2 pagi tadi. sebaaaaabbb....AKU TERTIDOR AWAL GILAAAAAA!!!!!....and i mean sangat2 awal gilaaaa.....

start dari pukul 6 ptg sampai 5:40 pagi...

gilaaaaaaa takkkkk??? padahal lagi satu bab yang besar-panjang-gila-b-nak-mampos-kalo-tabaca aku boleyh tido jeeeee. tapi jangan risau. aku ada backup plan. but still aku gelabah. tadi time aku buat colloq, smue member aku abeh awal, and smua belah awal, tinggal aku sorang and beberapa wanita russia.....pheewwiiittt. sumpah, bukan sharapova ok. yg kureng2 kiut je kot. but aku gelabah, like " apehal derang abeh awal ni....dah la aku dapat soklan no 2". untuk pngetahuan korang soalan number la yg paling sial yg penah aku dapat. stiap kali test soklan number 2 laaa yg serius susah2 aku nak bernafas untuk menjawabnye, and lastly...aku ending dengan lambat abehsss.

selalunya cikgu tuh keluar lepas bagi kai kertas soklan. dengan penuh mata bersilau aku tggu die kluar dari kelas, ENTAH TTIBE HARI NI DIE NAKK DOK DALAM KELAS COZ NAK TEST BUDAK2 RUSSIA TUH JAWAB ORAL. -.-"" sumpah tension

okeyh tu je kot story aku pasal hari neyh. cis btol kann??? but malam ni budak2 pempuan kelas aku buat masak sedap2 laaa. entah ape diamasak aku ak tau, but masak memang sedap. eheh.
aku makan 6 ketul ayam kot, plus wedges brpe bnyak aku tak tau and ayer jusss, sumpah enjoy anddd aku skrg pun maseh sakit kple. anyway thanxs korang.

so skrg aku nak out dulu and nak release tension ngan tgk video neyh...


A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: