Wednesday, December 15, 2010

Mencari sibuk.

7:44 AM

Ini la logo universiti aku, Volgograd State Medical University. Boring kan? cam lapuk gila. NI pun aku scanned guna scanner dari baju aku. Kalau aku search dalam internet, haram nak jumpa lambang secantik ni, walaupun tak cantik mana pon. hoh.

Ini merupakan lambang/logo yang aku cipta untuk jersi. Many of students right now is UMNO phobia, so, nothing I can do really. But, how about I rebrand this thing, so that, everyone is not "gosh, ko umno ke?". I mean, c'mon, puak-puak melayu di dunia volgo ni, tahu nak memabangkang je (I'm just saying). Bukan membangkang sebab parti pembangkang (of course tu hak masing-masing, I'm not imposing it on everyone), but, bila kau orang semua dah tengok MSA terkongkang kangkeng, terkangkang-kangkang akibat kau orang yang cuba bangkang sana sini, asking that kau orang punya pendapat jeee yang paling betul dalam dunia ni, seriously, try another way, instead of creating problems. (seriously PROBLEMS), why try we build our own 'more protecting' community. Bangunkan PPIM, bangunkan KUV. Tak susah, cuma kerjasama je. Inipun KUV dan PPIM nak tunjuk kau aku lagi hebat, payah la.

apa yang aku cuba cakap is, kita ada tanggungjawab yang lebih besar, daripada kita melihat sesuatu yang kecil yang dianggap besar. get over it.

Okeh, Maher is our KUV president. Apa-apa pun, I fully put my trust in him and his leadership. I'm not doing this for myself, like, wth tetiba aku nak aktif kan? Aku rasa inilah masanya, aku cuba biasakan diri dengan cuba 'berjasa'. But, in my own way. Ini bukan UMNO, ini mengenai perpaduan dan ke-tak-nak-nampak-bodoh-an punya semangat who made me stand up.

Mari kawan-kawan seVOlgo, hidupkan student club kita. KUV or PPIM. Not just stand there saying "where where MSA, mom, mom, where MSA?". I will slap you in the face with butter cream.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: