Monday, February 8, 2010

hari pertama

7:40 AM
okeyh, hari ni agak cam takde perasaan. sebab, hari ni HARI FIRST PERTAMA DAY aku dalam group baru. -.-"". heh. ejaan pun dah tak kene.

wah seronok seronok la dalam group baru aku, happy je. heh.

*sigh*

okeyh. dont play dumb la eh? aku jujur sekrg. memang agak terasa, sumthin hilang dalam hidup aku hari ni, takde dah telinga2 merah aku, takde dah "hafiiiiidzzzz.....!!!!". takde3. okeyh, pahal aku tulis cam rindu lak nih. okeyh, mmg aku rindu.

aku berpegang pada prinsip aku sendiri, kalau aku nak sumthin, aku kene ambik risiko. risiko aku is aku akan rasa malu ngan kawan2 aku sendiri. ehhhh. bukan nak suruh aku bogel depan orang ramai, aku malu sebab aku manusia yang tak belajar daripada kesilapan. but, kali nih aku just betting my life, is it kesilapan atau true sacrifice. aku kena belajar amek risiko, dan telan taik yang dibuat sendiri. macam proposal daisakusen.

pasal hari ni, ade benda positif, ada benda negtif. bisalah. sementara nak biasa. aku memerlukan masa untuk adapt. at least 3 bulan. utk sistem russia, aku harap aku dah adapt.

hari ni aku masuk ke kelas baru dengan budak2 india buat muka "HUHHH??!!! whos that pokemon" depan aku. heh. aku budak baru okeyh. first2 kelas anatomi. seperti yang diharapkan, judi aku ada lah jugak membuahkan hasil. for the first time aku tulis nota anatomi, selepas berpa bulan aku belajar kat sini sebab cikgu kali ni mantap penerangan dia. aku kasi 5 laaa. please jangan cakap aku nak compare2. anatomi kali ni paling best yang pernah aku rasa, dan aku rasa aku belajar dalam kelas.

pastu on the way nak g kelas sejarah, aku terserempak ngan classmates lama pempuan. aku buat tabik2 gaya askar. punyelah aku tak malu depan orang aku bagi sakit hati. sori. semalam aku tak on9, hari ni baru on9. aku bkk fb. owh.

kelas seterusnya sejarah. cikgu tuh cikgu group lama aku, tapi dia baru ajar group aku yang baru ni. dia kenal aku dan die cakap kat aku " you may leave now for this week only, because i have to cover up with them few topics yet, please come next week". aku senyum.

patut ke aku panggil kelas sejarah?
aku belah dan tido kat library and made few revisions regarding anatomy. and btw, sem 2 kali nih sangat sangt sangat extra busy.

tak lama pastu ada kelas bahasa russia. as expected aku akan extra BOOOOOOSAAAAANN. ye la, derang kat mane, aku dah kat mane dah. but aku still buat silap grammar -.-""

but sumtin interestig berlaku time kelas russki. aku memang ade mmber2 india dah skrg, dan aku banyak jugaklah tau pasal2 india ni, even for a day baru kelas aku. best2. aku tau fakta kenapa ada yang kulit gelap, kenapa tak. andd even temple untuk AJARAH BAHAI kat india pon. woahhhh. teper ya znaio. ajaran bahai memang sangat meluas kat sane kot, sampai ade bangunan yang cantik aka tmpat ibadah die lah. plus, aku rasa aku akan six pack dalam kelas tuh, sbeb asyek2 gelakkk je. gelak2. member aku ilyas yang berumur 20 taon pernagai cam 2 tahun sumpah mau aku tak gelak. asyek2 tembak Venkad (budak india aka pistol) and Josephine (india perempuan) heh. macam2 ragam. agaknya betol la cakap ilyas time die tau aku nak masuk group die...

" WELCOME TO THE JUNGLE"

haih.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: