Monday, April 12, 2010

untitled but titled

7:30 AM
seperti biasa. aku akan blogging. semalam pon aku blogging jugak. tapi tanak post. sebab kalau aku post orang pikir ke laen. and jgn risau. tu bukan ntri emo pon. haha.

sumpah aku bosan sekrang. aku replace jugak post aku yang baru ni dengan yang latest. serius, so that orang tak pikir ke laen. tapi ade ke orang. -.-"

tadi aku dah mulakan plan yang lagi smart. makan roti ngan sos. fuh. murah habes. sedap pon sedap. ^.^. aku rasa nak maintain la daily punya pmkanan cam tuh. serius. sedap la jugak. tp tadi tming tak kene sikit time nak beli. ceh, teh free takde. aku tpakse la tahan dhge jap. pastu aku turun balik nak minum haha. sumkind aku cam akan terbiasa ngan hidup macam ni. but, in case of kad aku dah okeyh, derang pihak bank dah hantar ke sini dan sampai. sumpah aku jaga kad tuh cam princess, and plus2, aku nak orang laen simpan jugak. AKU TANAK PEGANG. nanti la. sebab, kalau aku pegang, aku balas dendam. serius.

so, better sakit la dulu. owh, pasal kad bank tuh, tengah settle. ayah aku sain kat kertas uh, guna tandatngan aku. kantoi la sikit, but, hurm, okeyhla. bank terima. derang cuba process benda tuh, and hantar kat aku scpat mungkin. tapi tak tau ah brpa cepat an. aku harap cepat la. aku dah malas nak depend2 kat orang ni. segan kot. but, nnti rutin aku, aku harap sama jugak. makan bese2 sudah.

okeyh. ni bukan topik aku tadi. .........

aku dah tak ingat apa aku nak tulis.

owh, aku tension gak ah ngan kamera aku, dah ah nak repair smpai 2 minggu lagi aku nak kne tunggu. tup2 dua bulan kot nak tunggu. haha. tadi aku g shopping dah nak g kursk. but, bukan la shopping sangat pon cam "omg..nak baju adidas ni.." cam "omg...nak pakai singlet ketat adidas pink2 ni so that ramai senior u laen boleh ngorat...omg omg". owh second dialog tuh untuk orang pmpuan. bukan laki. heh.

aku rasa cam takde keje pulak nak blogging ni. hesh. aku nak out dulu. siapkan nota bio. ^.^""

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: