Saturday, May 8, 2010

selamat hari ibu

9:59 AM
salam,

past few days adalah hari yang aku labelkan sebagai hari yang cuba memberi satu "indicator" kepada aku tentang perkara selanjutnya tentang hidup. and never the less, aku tengah T.T mengerang kesakitan sambil menaip menda dalam blog ni sebab aku sangat sangat sangat lenguh kaki. entah macam mana aku nak buat karamel, nak snipe orang time hari perarakan esok. huhu.

camner aku nak start sekrang ni. hurm. okeyh, aku tulis dalam ringkasan, but, aku panjangkan dalam bab berdasarkan title ni.

mulanya, aku bercamwhoring selama dua hari, which means dua fasa. first is fasa bersama kawan aku, saje2 kluar hari jumaat tuh, dah la kelas half day, nak nak skip kelas kimia, hurray la aku. walaupun time tuh aku balik dengan penuh sakit hati, beli barang sorang-sorang an, i mean barang dapur sorang-sorang, dah la berat, aku balik naek bus, aku balik jalan kaki, bawak barang berat-berat, tengah panas matahari pulak, jalan pulak stop-stop sebab pedih tangan time bawak plastik, called rum8 tak angkat telephone, so bayangkanlah mood aku hari tu macam mane kan? so sampai2 aku kat bilik, rasa macam nak sumpah2, but no point, sebab aku tau semua ni still ada hikmah and perlu bersabar, and salah aku jugak kot. no offense, aku bukan menunjuk okeyh? so aku deicde nak redekan masalah aku is tido. so aku pon tido la. tido sempat la kejap. dah ah rum8 aku janji nak g camwhoring gak. last2 die yg tertido and die pulak yg malas nak pegi. so, aku dah made up my mind dah nak g camwhoring , so aku decide nak kluar jugak. so aku ajak la si syukri, ex rum8 aku kat intec dulu. erk, die dah digelar bitch sekrang ye kat sini. -.-"". die stuju jugak eventhough agak berat2 nak ikot. haha. so ktorang pon bertolak la jalan2 kat situ. mula2 pegi rehearsal pancaragam. dowh, mantap gila budak2 ni maen, tak padan ngan budak kecik. fuh, gile smart. pastu ktorang g jalan2 la kat tepi sungai volga tuh, dengan harapan ktorang dapat cap free and reben cantik hari kemerdekaan derang la. pusing punya pusing harammmmmmm nak jumpa. then, berjalanlah ktorang smpai ke hujung. ttibe mmber aku cakap "jom makan kat yakitoria nak?". aku macam, "erkk, mahal dowhhh, tapayah sngat2 mahal dowh restaurant sushi tu". die insist and cakap "takpe aku belanje ko". aku try tolak, but die still ajak aku jugak. die ni dari intec lagi aku kenal camner die. die mmg kawan yg baek, sbb die tau bile orang susah, die akan tolong, and aku tau die mmg akan tolong. but, aku okeyh je skrg, takdela susah. mampu hidup dengan aman =).

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: