Wednesday, July 28, 2010

Listing

8:59 AM

Chaos la minggu ni. Ade orang ajak g situ, ade orang ajak g sini. Macam pening woh. Esok aku maybe aku akan g jemput dua orang member aku dari Sepang, and Ipoh sorang. Amek kat stesen bas la. Perlukah aku membawa camera? o.()...???

*Aiman popup*

owh die tak jadi nak bermalam kat rumah aku sebab malam khamis tuh die ade tournament bowling. haha. sejak bile pulak mamat ni menceburkan diri dalam bidang bowling kecuali yang saje2 je maen dekat langkawi ampang bowl tuh. ceyt. papejela. aku okeyh je nak tid rumah aku. open to all, kecuali perempuan. sebab perempuan merengek sikit bab-bab kekemasan, kemewahan (?), keseleasaan (?) kot. kalau macam aku, aku tak kesah je pergi rumah orang aku tido lantai pun dah sangat okeyh dah sebab lantai malaysia sejuk, udara nyaman, nak nak kalau time uh time hujan cam, sedap gila gila gila nak tido. kalau kat russia tak, time hujan ade la macam best. kalau angin, woaah cam best jugak, terasa panggilan masuk ke syurga pula. =). tapi saekali die panas takde hangin takde hujan, serius, hell.

sebab tuh aku balik malaysia aku tau bersyukur. at least la. :D

aku kena pikir gak nak bawak few few barang gak nak g langkawi ni. huhuhuhu. so takpe la. barang barang penting je. bukan hape. kadang2 mende simple la aku nak lupe. ptuih.

owh, ini adalah gambar random yang aku tangkap. kan 'tak semua orang ade fb'. kan azie kan?


-.-""

nikmatilah:









A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

love all the pics...

pnh tgk x gmbr2 dkt sini...

http://www.flickr.com/photos/deney/page1/