Sunday, August 29, 2010

kecewa deh

5:38 PM


# salam satu yakek #

anyway jangan terkezut dengan template aku yang baru and theme bodow (?) aku yang terbaru. sebab aku memerlukan perubahan. apakah ini satu kebetulan ? kebetulan sebab owh yeah hell aku benci benda hijau pulak sekarang. bodoh la Pas apsal ko buat macam tuh hah? dah dah dah...tu aku rasa ada orang dah mula berapi bila aku sentimen politik ni. maaakk cekkk takut mai tolon cik mak. tau tak lawak. still marah lagi kan?

bukan la. bukan sebab pas pon. saje nak kasi panassss. aku sebenarnya trauma dengan kertas hijau visa tuh yang menyebabkan aku kerugian almost 4 000 ringgit. just like that. JUST LIKE THAT!!!!!. PERH PERH jangan ingat aku anak datuk woi. aku cuma insan biasa berketurunan biasa berotak RAM 20Kb (serius). cuma berangan melampau-lampau. contoh: nak ada bini pada umur 30++, nak bini pandai, cantik pulak tuh, pandai (jadi cikgu recommended). so how on earth am i going to be realistic with who i am right now? how?

right now. i am not ( i think) who misjudge about myself, really. i just sometimes be a real man. be who i am when i see myself in front of mirror. every mirror in this world. which are YOUR EYES. yeah I am a hideous monster. so be when i be realistic about who i am, and what i said about my future, i meant it really seriously. like i am not going to be married at the age of 20-30 years old.

and all other my bla bla babbling about my life sucks. well at least my life isn't that sucks because i have my families and my true friends. hoh. surely i will pray for them in every single of my daily prayers. why is it when i am writing in english, it has to be like sakit-kepala-arhh-arghh article. totally not related.

anyway, yakek kan chinese double cai yun-fu haifeng mengecewakan aku semalam. wu wu wu wuuu. sedih tau. ai penat penat search segala web web nak cari adress nak onlain seteriming tau. time ai jumpa tu la ai rasa bersyukur sangat sebab sakit kepala ai yang nyut nyut aka migraine ai macam terus kurang banyak tau. okeyh banyak sangat 'tau' menyebabkan kekonfiusan jantina aku. aku lelaki. straight. no more or less in hormone balance. normal.

aiaiaiaiaiayayayaya.....selamat menyambut hari merdeka. esok nak photohunt, apakah benar kita berjiwa merdeka?

wassalam. yakek yakek semua.


A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: