Sunday, September 19, 2010

kejadian 19

3:47 AM


inviting tak aku punya post kali ni. ada hamster. ada candle. ade cake (?)

gila dengki bila sedar Lee punya 19th birthday adalah on 19th September also. Kenapa aku 5th April waktu aku masih hingusan. Eh aku rasa macam lama je kan tak update blog. padahal tak perasan baru seminggu. -.-""

Okeyh motif peng-update-tan ini adalah untuk buat bufday wish untuk si Lee. Entah rasanya memang kena (?) buat kot sebab die member seblogging. Sejak bila pula blogging punya geng ni ada member. Adeh.

Let's make this simple. Poff:

SELAMAT HARI JADI YANG KE 19th KEPADA CIK LEE

*malas nak tulis dalam Russian text pon, sebab memang tak paham pon kan.*

Terus terang. Nama Liyana Rosely menyebabkan aku rasa macam "macam pernah aku dengar tapi di mana yak?". serius. beberapa hari yang lepas baru aku sedar kenapa. Rupanya kan, kalau disambungkan Rosely-Liyana-->RoseLiyana-->Rosliana. Jadilah nama Rosliana, which is, dia adalah kawan sekolah rendah aku. Check aku punya friends list kalau tak pecaya. Ini sebagai intro kenapa aku rasa pelik dan semacam bila aku nak sebut nama ni.

Tau tak nama Liyana adalah PAYAH/SUSAH/LECEH/ untuk disebut. Aku dulu penah kene marah sebab panggil si minah ni 'Lee' jer. Tapasal-pasal kene malu depan junior Lgk. Ceh. Aku tau menyampah tengok tulisan aku ni merepek-repek takde motif.

Sekarang aku kasi motif.

Since dia ni pantang dipuji (?) so post kali ni bukan la nak puji sangat. Kutuk lagi la nanti aku kene fire berapi. Tanak aku. So Lee, walaupun den di sini amatlah kecewa dengan nti. kecewa gila. terus terang woh. Name je Lee kan, adalah sungguh pedisss bila nti tak tau Lee Chong Wei tuh sape okeyh. Tak, serius takkan tak kenal Lee Chong Wei tu sape?

Ni gambar die:


jangan tanya sapa lagi cun. dia kurus titik. So nak wish bese jer:
  • selamat hari jadi
  • semoga bahagia hingga ke anak cucu bersama ehem ehem. *dah la masuk dalam mimpi aku dua orang ni pergh*
  • semoga menjadi geologist yang berjaya. perkara penting untuk pempuan menjadi geologist adalah: ! jangan kasi anak makan batu nanti !
  • belajar la buat lauk pauk, janagn cupcake, cake-cake kejadah yang laen.
  • cepat laaaa kawennnnnnnnnnn
  • mendapat perhatian macam seorang Asperger's dapat. Tapayah sebenarnya. Nti pon dah 3 suku macam Asperger's. So tunjuk kat semua orang pastu semua orang simpati aww aww.
  • cepat kurus. jangan amek slimming pills. *pergh perasan aku kurus*
  • teruskan berblogging sebab blog anda adalah emosi tinggi.
  • *ape mesej aku nak cakap tadi niii dah lupe laaaaaa*
  • hah. lastly be yourself.
  • tak last lagi ni. sumpah ni last.
  • Selamat Merepeat paper nanti (ke dah?). boleh buat punye sebab otak nti genius-RAM-5Gb-Intel i5.
lastly sekali lagi happy bufday.

komen: mane-mane je la cik hijau oi, tapi asalkan, kamu mempunyai asas yang teguh, jangan mengharapkan kuda tunggangan, kami sokong. tapi kalau setakat yang 2/3 parlimen bukan dari kamu, maaf, anda masih belum kuat. sekian.

salam yakek-yakek.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: