Wednesday, December 22, 2010

Dah agak.

4:39 AM
Macam biasa, bila hari ni Biochem, seriously, aku dah malas dengan Biochem (untuk sem ni je la) sebab, memikirkan pasal Biochem, boleh buat aku period 32 hari tanpa henti. Jadi, sebagai langkah penyelesaian, tapayah nak ready-ready untuk hari ini punya kelas, instead, tengok lagi movie despicable me. Lagipun, topik hari ni pasal membrane, so yeah, logik akal sudah. Cikgu tanya "What is membrane?", jawablah "membrane itu macam fence cikgu". pastu bila dia masuk crystal state semua tuh, aku pun masuklah dalam crystal state aku.

tido. owh yeahh. owh yeahh.

actually lamaaa aku tak tido dalam kelas. so tido sampai habis kelas, selepas berpenat lelah mengekang mata tengok dia mengajar, which is mengajar, tapi result dia macam tak mengajar, so better tidor terus. tapi aku suka tanya dia one to one, senang belajar. kalau ramai-ramai, sori, bedtime story. iyelah, paham memang sakit bagi kawan aku Sufian, kena mengekang mata, sebab dalam group aku, enam-enam orang tido, Pian je la layan dia. penat lorh.

itu satu.

kedua, time histo. macam yang aku agak la, dia cakap nak kena belajar itu ini, semua ulang balik. last2, dia kasi slide, suruh lukis, and then, sampai ke habis dia keluar kelas, aku pulak tnak tido time tuh (menyesal tak berlagu waa), aku just lukis dan lukis dan lukis, mmg hobby aku (tau lukisan hodoh tapi mmg art tuh hodoh pun), sampai ke habis masa. and lagi setengah jam kelas nak habis, dia datang, semua orang tengah tido kecuali aku, pastu dia suruh balik. sampai dengan laju, siap pakai baju lawa-lawa.

omigosh. wtfreak.

kawan aku cakap, dia nak pegi candle light dinner dengan suami dia (ketua jabatan anatomi) dan buat sesuatu yang 'ganas' lepas itu. haha. apa-apa jela. by the time dia dah habes cakap bla bla, amek slide semua balik, suruh ktorang g berambus, THAT TIME I KNEW SOMETHING.

i seriously seriously seriiiiiiiiiiiiiiiiiooooooouuuusssssly....gonna fail my Histo exam. no offense. but seriously, paham je la kan.

nyah, cik nak buat lagu mana ni nyaaaahhh, tinggai 2-3 minggu lagu ja nyahhh???

-.-"""

k, bye salam.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: